Sct. Joseph Søstrenes Skole
“Sanders IT Service er meget professionelle, og vi oplever, der altid er hurtig ekspedition på opgaver. Har vi et spørgsmål, de ikke kan svare på, finder de hurtigt ud af det og vender tilbage til os. Desuden er det meget dejligt, at de kommer på besøg og foreslår nye ting, der skal sættes i værk. På den måde er IT og netværk sjældent noget, der giver os nogle udfordringer, for Mogens sørger for altid at være på forkant.”
– John Hansen, skoleleder Sct. Joseph Søstrenes Skole
Oplevelse
Altid en at ringe til
Med Sanders på sidelinjen kører tingene bare. Der er hurtig fejlsøgning, og problemer er løst inden for kort tid. Fordelen ved at have opgaven eksternt er, at vi altid har en at ringe til. Var opgaverne internt, kunne der være sygdom, ferier osv., men med denne her løsning bliver tingene altid fikset. Det kører bare.
Senest brokkede vores lærere sig over, at streaming hakkede, og vores eksaminer stiller høje krav til nettet, og her foreslog Mogens, hvilken løsning vi skulle have, og sørgede for al opsætning af netværk, der kan klare en højere hastighed.
Sanders har bare fuldstændig styr på det, alting spiller, og vi undgår frustrerede lærere og urolige elever.
– John Hansen, skoleleder Sct. Joseph Søstrenes Skole
Udtalelse
Hurtig hjælp
“Vi bruger rigtigt meget Finn i forbindelse med løn og elevkartotek, og det er en stor hjælp i vores daglige drift. Med Sanders IT Service har vi sluppet mange bekymringer, og vi overlader trygt opgaverne til dem. Der kan gå måneder mellem, vi har kontakt, fordi Mogens bare sørger for, at tingene spiller, så vi ikke skal bruge tid på noget med IT og netværk. Har vi en udfordring, er Mogens dog altid hurtig til at hjælpe.”
– Poul Fasdal, administrativ leder Rudolf Steiner Skolen Aarhus